tirsdag 18. mai 2010

PDA og ventetid!


Jeg elsker PDA`n min! Fått den av jobben. HTC touch HD må vite! Åsså SVART!
Den dingsen organiserer livet mitt. Både jobb og privat. Gammel A-plan er for pingler og dingselause! Foruten å forsyne meg med mail når jeg ute å kjører rundtomkring,(som Buzzy for det meste gjør) så har den GPS og internett og musikk og fotoapparat og you name it! Og kalender!
Den kalenderen skal mæssom synkroniseres mot kalender`n min på pc`n. Den kalenderen som gir arbeidsgiveren oversikt over dager døm kan sende meg hit og dit om døm finner det for godt! Ikke at det pleier å være så mange dagene ledig å ta av, men i PRINSIPPET dah!

Og det er DA vi kommer til sånn der VENTING. Som jeg hater. Virkelig hater.
man får sabla meg ikke gjort noesomhelst mens man venter.

Det er når man kobler PDA(elsker) og venting(hater) man kommer ille ut å kjøre.
For sånne elskelige dingser er desverre ikke ufeilbarlige. Av og til så skjer det ting som gjør at de ikke funker. Og jeg er en BRUKER av dings, og ikke en dingsenerd som fikser. :s
Og MIN elskelige lille dings hadde store problemer med synkroniseringen sin! Som da medfører megakrøll i kalenderen( les livet mitt)
Flere enn meg som har prøvd å avtale JOBB på himmelspretten og 17 mai?

Åsså var det den der ventinga. Nå har man ventet i det lange og det breie på support. AVTALE og greier og greier! AKKURAT i det klokka slo 13:00 her og det etter avtale skulle hjelpes, så kom det jaggu mail om at dama var hjemme med sjukt barn. Viste hu ikke det en time før lissom??? Makan!
Så ringer man support igjen da.. for å høre om noen ANDRE kan hjelpe meg. (som sikkert hadde kunnet gjort det før hælja å:s)
Jada. Årnær sæ det! Ringer om 20 minutter!
Særlig...
Vel. Etter 65 minutter ringte jeg opp igjen, og spurte på åssen tidsregning de hadde på support?
Men man bør ikke yppe MYE på support! Da blir support SURE. Og da får ikke sinna Buzzy`er hjelp. Denna gangen yppa jeg nesten ikke. Jeg trengte å få orden på livet mitt for pokker!
Nå FIKK jeg hjelp heldigvis, og livet er igjen nesten oversiktelig. Men bare NESTEN.
For fortsatt så HATER jeg venting. Og elsker PDA`n min.

Konklusjon?

Love and hate makes my life a mess!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar