lørdag 15. mai 2010

Bad Buzzy. BAD!

Det er faktisk over en måned siden sist jeg blogget. Jeg var da myyyye flinkere til å blogge før! FØR. Da Blink levde, og jeg(og sikkert flere med meg) ikke hadde hørt ordet "blogg". Da skrev man (les Buzzy) sine modige og mindre modige betraktninger i dagboken. På Blink. Jeg savnet tiden på Blink når jeg tenker meg om. Ett levende nettsamfunn med en diskusjonsstruktur du ikke finner lenger...
Man kan mene mye om det som skjedde på Blink med tiden. Det skal jeg ikke uttale meg om, men vi VAR en fin gjeng som brukte tid, krefter og intellekt på å sette hverandre i stevne i noen herlige og heftige debatter utover i de sene nattetimer.
Det gav grobunn for nye vennskaper, det var faktisk utrolig stimulerende greier! Nettby er ok nok. Men diskusjonsstrukturen der kommer aldri opp mot gamle Blink sin. Desverre.
Vel... livet og spesielt nettlivet går videre. Utvikler seg både i positiv og negativ retning. Buzzy blogger nå i sitt eget lille hjørne. Men SE: Noe er tydeligvis ikke forandret! Gi Buzzy ett tastatur og si hun skal skrive... og det renner ut det utroligste. Noen som tror dette innlegget var nøye planlagt? Ikke søren...
Jeg får prøve å skjerpe meg!

Buzzy the stuntwriter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar