lørdag 31. juli 2010

ONE tired hoe!


Jeg nevte Miss Mollys Hotel ja?
Og at det er en gammel bordell? Whatever. Det ER en gammel bordell. Vertinnen på hotellet vet å bruke dette i markedsføringen! KULT og smart trekk!
Hver lørdag kler hun og noen flere seg ut som "old style western hoe`s" og workin`the streets. Mens de deler ut visittkort til folk som spør. Og folk SPØR!
Denna lørdagen fikk damene ett par ekstra å dolle opp gett! POFFFFFF, så hadde Madam 2 norwegian girls i stallen!
Madam, aka Miss Molly, aka Paula er en racer på å få jenter til å se godt ut!
Her var styling på høgt nivå. Krølltang, løsvipper og knallrød leppestift. Og høge hæler. ( au!)
Jeg må si ble rimelig overrasket over mottakelsen allerede da vi gikk ut døra. ALLE glodde og smilte. Og ville ta bilder. Skal vedde på at etter denna ferien her finnes undertegnede på MANGE flere feriebilder enn sine egne! Thats for sure!
Både amerikanere, japanesere, minst en tysker. ørten stykker som påstår de har norske aner, samt en gjeng indiske damer får plotta inn "the hoes" i sitt album!
Det er også rimelig festelig å se hva slags blikk man får. De ALLER fleste mannfolka smilte og likte det tydeligvis. Og flørtet. Giftering eller ei hadde vist ingen betydning.
Jeg innser at menn er jegere. De slutter ALDRI å jakte, iallefall ikke med øynene. Sånn er det bare. Så var det damene da. De kan vi dele i to forskjellige grupper. Den ene gruppen digga greia rått, tok masse bilder og ønsket de kunne gjort det selv. Den ANDRE gruppa derimot... det er de som har øyne som kan drepe og ønsker deg "six feet under" Jeg gjetter på at det er den SISTE gruppa som ikke stoler på partneren sin! It sucks! Men ikke mitt problem.
Jeg må innrømme at gammaldags western horeantrekk er bra for selvtillitten! Penger tjente jeg å! Men BARE på å smile søtt og ta imot en drink!
Dobbelt inntjening! *flire*
Men NUH er Miss Tiffany (undertegnede) sliiiten! Gikk barbeint rundt i gatene siste par timene! "My feet was killing me!"
Nå tror jeg det blir senga gett!

Nite ya all!

2 kommentarer:

  1. Itte førr å vara frekk, men du ser neggu itte ut som noen nonne gett. Heller mer som ei...ja nei det tør je itte skrive.

    Jaggu har du opplevd litt av hårt, og det er bra at du itte er lettskræmt.

    SvarSlett
  2. Jada, jeg jobber med å ikke bekymre meg! Og jammen hadde hun gjort en grundig jobb den damen! Kjenner deg knapt igjen :-)
    -fix.

    SvarSlett