fredag 19. mars 2010

Workinggirl jah!


Hva gjør man når man har så mye man skulle gjort at man ikke aner hvilken ende man skal begynne i???
BLOGGER!
Innmari smart... (sa hun ironisk til seg selv)
Er det bare MEG som blir satt ut av arbeidspress og blir totalt apatisk innimellom?
Men for ell del. Jeg klager IKKE. Jeg har en jobbe jeg elsker og jeg kunne ikke tenke meg noen annen jobb. Så nå skal jeg ta meg selv i nakkeskinnet. Finne meg en blokk. Så skal jeg systematisk skrive ned alle ting som ligger å venter på den blokken. SÅ skal jeg starte øverst, og med STOR glede stryke over oppgavene etterhvert som de er utført!
Har jeg skikkelig flaks er jeg ferdig med lista sånn omtrent til sommerferien! For påsken har jeg egentlig ikke tid til. Som vanlig. Selv om jeg gleder meg til påske, med påske-egg og krim! (Jeg er veldig flink til å utsette det uungåelige med pisspreik, sant?)

Uansett:

GOD HELG!

YEP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar